czwartek, 3 października 2013

Wybrani

Hej. Postanowiłam dzisiaj zamieścić recenzje książki. Mam nadzieję że się ona Wam spodoba i będzie przydatna. Przejdę do rzeczy. 


Tytuł.: Wybrani 
Autorka.: C.J Daughtery 
Książka dostępna jest w prawie wszystkich księgarniach w cenie około 30 zł 

Fabuła.: 
Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana – kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców. Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?


Ogólne wrażenie.: Książka jest naprawdę warta przeczytania. Na samym początku może tak się nie zapowiada ale kiedy już zacznie się ją czytać nie można przestać 



Ocena.: 10/10 







To tyle na dzisiaj..
~ Jo<33


1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że niedługo dostanę tę książkę w swoje ręce, bo mam na nią ogromną chętkę!!!

    P.S. Zapraszam do mnie! zakochana-w-ksiazkach-i-w-czekoladzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń